PRZETARG Nr 59: Na remont 2 klatek schodowych (służbowej i ogólnej) w budynku C w SP Zakładzie Opieki Zdrowotnej MSW w Koszalinie przy ul. Szpitalnej 2.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) OFICJALNA NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW w Koszalinie |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów mgr inż. Janusz Jamrozik |
Adres ul. Szpitalna 2 |
Kod pocztowy 75-720 |
Miejscowość Koszalin |
Województwo zachodniopomorskie |
Telefon 94 347-16-70 |
Faks 94 341-16-97 |
Poczta elektroniczna (e-mail) Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Adres internetowy (URL) www.poliklinika.koszalin.pl |
I. 2) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ DALSZE INFORMACJE
j/w
I.3) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
j/w
I.4) ADRES, NA KTÓRY NALEŻY PRZESYŁAĆ OFERTY
j/w
I.5) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
I. Nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW w Koszalinie, 75-720 Koszalin, ul. Szpitalna 2.
II. Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poliklinika.koszalin.pl
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest remont 2 klatek schodowych (służbowej i ogólnej) w budynku C w SP Zakładzie Opieki Zdrowotnej MSW w Koszalinie przy ul. Szpitalnej 2.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na każdy etap oddzielnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót (załącznik nr 6 do SIWZ).
V. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
1) Remont klatki schodowej ogólnej (I etap).
2) Remont klatki schodowej służbowej (II etap).
Etap I realizowany będzie przez okres podany w ofercie.
Etap II realizowany będzie przez okres podany w ofercie.
VII. Warunki udziału w postępowaniu:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24. ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości nie mniejszej niż 300 000 zł. brutto każda z nich oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ).
2. Zamawiający dokona oceny, czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ).
3. Oferta wspólna.
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oferta wspólna musi być przygotowana i złożona w następujący sposób:
a) partnerzy ustanawiają i wskazują pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego,
b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich partnerów,
c) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 2 składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie.
VIIa. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia
1. 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1,
2) oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
2. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:
wykaz 2 robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości nie mniejszej niż 300 000 zł. brutto każda z nich oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ).
Wykorzystanie potencjału innego podmiotu.
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w odniesieniu do całości zamówienia lub jego części polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów przedstawiając Zamawiającemu dokumenty, które określają zakres dostępnych zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania tych zasobów przy wykonywaniu zamówienia oraz zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na zasoby którego wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1 odbywa się zgodnie z art. 36 b ust. 2 ustawy Pzp.
4. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne.
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt VI.1. SIWZ, składa:
1) pkt 1) – informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp,
2) pkt 2-4) – dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
3. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt VI.1.1) SIWZ składa dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) niniejszego rozdziału, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby.
4. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych w pkt VI SIWZ dokumentów lub oświadczeń w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
5. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1) i pkt 2) lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 2) lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
VIII. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
LP. | Kryterium | Znaczenie |
1. | Cena (brutto) |
waga 60% |
2. |
termin wykonania (w dniach) |
waga 30% |
3. |
termin gwarancji ( w mies.) |
waga 10% |
Kryterium – cena brutto
cena brutto = (cena brutto najniższa/cena brutto oferty badanej) * 60
Kryterium – termin wykonania
termin wykonania = (liczba dni najniższa/liczba dni w ofercie badanej) * 30
Kryterium – gwarancja
gwarancja = (liczba miesięcy w ofercie badanej/liczba miesięcy najwyższa) * 10
2. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy udzielenia wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.
3. Oferty oceniane będą oddzielnie dla każdego etapu robót (klatki schodowej).
4. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
5. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować ofert mniej korzystnych niż w złożonych ofertach.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszej SIWZ i ustawie Pzp i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert, tj. uzyskała największą ilość punktów.
X. Termin składania ofert, adres na który oferty muszą zostać wysłane, oraz język lub języki, w jakich muszą one być sporządzone:
Ofertę, sporządzoną zgodnie z wymaganiami SIWZ, należy przesłać lub złożyć w sekretariacie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSW w Koszalinie przy ul. Szpitalnej 2, 75-720 Koszalin (p. 220, budynek A) do godz. 1200 do dnia 29 grudnia 2016 r.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim (dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski).
XI. Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XII. Przedmiotem postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
XIII. Przedmiotem postępowania nie jest ustanowienie dynamicznego systemu zakupów.
XIV. Przedmiotem postępowania nie jest prowadzenie aukcji elektronicznej.
XIV. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 9 grudnia 2016 r.
DOKUMENTY DO POBRANIA